فن ومشاهير

ساعة يد دينا الشربيني تلفت الأنظار.. تصميم مميز وسعر مرتفع للغاية

  • 1/3
  • 2/3
  • 3/3

ميرنا وليد - بيروت - خطفت الممثلة المصرية دينا الشربيني الأنظار بإطلالة بالغة الأناقة، ظهرت فيها مؤخراً، وأرفقتها بساعة يد مميزة للغاية من حيث التصميم والسعر.


الساعة من دار Audemars Piguet، من طراز Royal Oak Offshore Chronograph، مزينة بماسات صغيرة، وسوار باللون البنفسجي، ويصل سعرها بحسب موقع البيع، إلى 29 ألف و300 دولار.
وكانت دينا الشربيني قد كشفت عن تفاصيل قصة حبها الجديدة، وهوية حبيبها السري، الذي كانت عادة ما ترفض الإفصاح عنها.
وقالت دينا: "أول حرف من اسمه حسين وهو مصري وبيشتغل في رجل أعمال من خارج الوسط الفني خالص، واحنا كان بينا أصدقاء مشتركين كتير أوي، وكنا بنتقابل وسط أصحابنا لحد ما ارتبطنا واللي عاجبني فيه حاجات كتير هو محترم جدًا بيراعي ربنا عنده حته دينية يمكن مش بتبان أوي بس هي جواه".
وخلال حلولها ضيفة على برنامج "كلمة أخيرة" تقديم لميس الحديدي، أكملت حديثها: "وجدع وعارفة لما حد يبقى عايز يعملك كل حاجة من غير ما يبان في الصورة، وأنا فاكرة كويس أوي صاحبي وقت أهلي كان من بعيد واقف عينه عليكي لو انتي محتاجة حاجة والحاجات دي بتفرق لي أوي، وهو أبعد ما يكون عن الأضواء واحنا شبه بعض في حاجات كتيرة أوي إلا دي، وهو متفهم أوي أني فنانة ويمكن في الأول كان مخضوض أو مش فاهم، وأنا ببقى مبسوطة أوي لما حد بييجي يتصور معايا وأشوف في عيون الناس نظرة حب وهو بيتبسط لإنبساطي".

a670fe397e.jpg70354c4222.jpg

كانت هذه تفاصيل خبر ساعة يد دينا الشربيني تلفت الأنظار.. تصميم مميز وسعر مرتفع للغاية لهذا اليوم نرجوا بأن نكون قد وفقنا بإعطائك التفاصيل والمعلومات الكاملة ولمتابعة جميع أخبارنا يمكنك الإشتراك في نظام التنبيهات او في احد أنظمتنا المختلفة لتزويدك بكل ما هو جديد.

كما تَجْدَرُ الأشاراة بأن الخبر الأصلي قد تم نشرة ومتواجد على النشرة الفنية وقد قام فريق التحرير في الخليج 365 بالتاكد منه وربما تم التعديل علية وربما قد يكون تم نقله بالكامل اوالاقتباس منه ويمكنك قراءة ومتابعة مستجدادت هذا الخبر من مصدره الاساسي.

Advertisements

قد تقرأ أيضا